Avis des employés pour Pandora Jewelry

Voir les 1'442 avis
Trier par: Pertinence | Note | Date
5.0
Équilibre vie professionnelle/personnelle
Salaire/Avantages sociaux
Sécurité de l'emploi/Évolution de carrière
Direction
Culture d'entreprise
This place is an intense, but enjoyable environment.
Key Holder/Sales Associate at Pandora (employé actuel) –  Fort Myers, FL21 janvier 2020
Starting at Pandora I learned as quickly as I possibly could to be the best sales associate I could. I always seek to learn more and grow, which is how I started doing manager paperwork and taking on management responsibility.
Points positifs
Ability to grow within the company, to learn to give the highest quality of customer service, patience, heavy responsibility
Points négatifs
negative attitudes from customers, lack of appreciation from higher ups, inconsistency in scheduling.
Avez-vous trouvé cet avis utile ?OuiNonSignaler
3.0
Équilibre vie professionnelle/personnelle
Salaire/Avantages sociaux
Sécurité de l'emploi/Évolution de carrière
Direction
Culture d'entreprise
Bella esperienza ma non assumono
Addetta vendita (ancien employé) –  Arese, Lombardia21 janvier 2020
Bel mondo e bella esperienza peccato che dopo due/tre rinnovi al massimo non ti facciano l’indeterminato e ti lascino a casa con motivazioni inventate. C’è sempre un ricircolo di personale perché CONVIENE così.
Avez-vous trouvé cet avis utile ?OuiNonSignaler
5.0
Équilibre vie professionnelle/personnelle
Salaire/Avantages sociaux
Sécurité de l'emploi/Évolution de carrière
Direction
Culture d'entreprise
Great Atmosphere
Sales Assistant (ancien employé) –  Inverness21 janvier 2020
Fantastic group of people to work with. Easy to get on with everyone. Your tasks are explained and clear, if you’re stuck it’s easy to get help. Training is provided on their products.
Avez-vous trouvé cet avis utile ?OuiNonSignaler
1.0
Équilibre vie professionnelle/personnelle
Salaire/Avantages sociaux
Sécurité de l'emploi/Évolution de carrière
Direction
Culture d'entreprise
Arbeitsbedingungen wie in der 3.Welt
Store Managerin (employé actuel) –  Sindelfingen20 janvier 2020
Es werden laufend Überstunden erwartet, vorallem von Führungskräften. Die Vorgesetzte RSM beschränkt sich allerdings zumeist auf eine 4-Tage Woche von 8-17 Uhr. Man sollte sich aber gut mit ihr stellen darüber sind wir uns hier in unserem Gebiet unter den Storemanagern einig. Sozialleistungen wie betriebliche AV oder vermögenswirksame Leistungen gibt es in diesem Unternehmen nicht. Gleichwohl gibt es weder Urlaubsgeld- noch Weihnachtsgeld.
Avez-vous trouvé cet avis utile ?OuiNonSignaler
3.0
Équilibre vie professionnelle/personnelle
Salaire/Avantages sociaux
Sécurité de l'emploi/Évolution de carrière
Direction
Culture d'entreprise
Scheduling
Sales Associate (employé actuel) –  Fayetteville, NC19 janvier 2020
Schedules come out ONE day before. So no life planning can be done, as I will not find out my shifts until the night before. Management is supportive besides the fact. It is just impossible to plan.
Avez-vous trouvé cet avis utile ?OuiNonSignaler
4.0
Équilibre vie professionnelle/personnelle
Salaire/Avantages sociaux
Sécurité de l'emploi/Évolution de carrière
Direction
Culture d'entreprise
A friendly & productive environment.
Sales Assistant (ancien employé) –  Athlone, County Westmeath19 janvier 2020
A typical day starts with cleaning the glass, making sure every display cabinet looks presentable & opening up the till to begin the day.

I learned a lot about jewelry such as how its measured for each customers size & all the different metals. I improved my communication skills also.

The job became stressful at times when it was very busy during Christmas season and customers were unhappy we didn't have the item they wanted in stock.

The environment is super friendly and I would recommend working here.
Avez-vous trouvé cet avis utile ?OuiNonSignaler
1.0
Équilibre vie professionnelle/personnelle
Salaire/Avantages sociaux
Sécurité de l'emploi/Évolution de carrière
Direction
Culture d'entreprise
Not good
Sales Assistant (ancien employé) –  Cheltenham, Gloucestershire18 janvier 2020
Awful unsociable management. Such a disappointment.... too many staff in at once.. no customers when no occasion.

Half an hour unpaid break for a 8 1/2 9 hour day. Being scanned every minute.

Pushy people.
Avez-vous trouvé cet avis utile ?OuiNonSignaler
5.0
Équilibre vie professionnelle/personnelle
Salaire/Avantages sociaux
Sécurité de l'emploi/Évolution de carrière
Direction
Culture d'entreprise
great environment
Customer Service Representative (employé actuel) –  Doral, FL18 janvier 2020
A typical day at work for me is very easy going, and I love talking to my co workers, as well as my customers, I learned the different systems they have at Pandora.
Avez-vous trouvé cet avis utile ?OuiNonSignaler
5.0
Équilibre vie professionnelle/personnelle
Salaire/Avantages sociaux
Sécurité de l'emploi/Évolution de carrière
Direction
Culture d'entreprise
challenging
sales assistant (ancien employé) –  Leeds, West Yorkshire17 janvier 2020
this job was very challenging! you always had to make a sale. the employees were very mean. and the management team was not supportive at all. if sales weren't made they would tell you off in front of people.
Avez-vous trouvé cet avis utile ?OuiNonSignaler
4.0
Équilibre vie professionnelle/personnelle
Salaire/Avantages sociaux
Sécurité de l'emploi/Évolution de carrière
Direction
Culture d'entreprise
Overall experience
Sale assistant (ancien employé) –  Newcastle upon Tyne, Tyne and Wear17 janvier 2020
Pandora in a nice company to work for, the people are all lovely and helpful. There’s a good and friendly environment however the brakes are short and they pay is not the greatest. Over all I have enjoyed my experience
Points positifs
Nice people to meet and socialise.
Points négatifs
On your feet all day.
Avez-vous trouvé cet avis utile ?OuiNonSignaler
4.0
Équilibre vie professionnelle/personnelle
Salaire/Avantages sociaux
Sécurité de l'emploi/Évolution de carrière
Direction
Culture d'entreprise
Buena empresa! Mala actitud tanto gerentes y subgerentes
asesor de ventas (ancien employé) –  Ciudad de México16 janvier 2020
Es buena empresa! Lo malo son los gerentes y subgerentes todo te cobran hasta diferencias del mismo precio, no hay crecimiento, eso solo se lo dan al clan de la supervisora ariadna, muchos inventarios, no respetan hora de salida, mucha rotacion de personal y cada q se va alguien inventario manual, muy mala actitud de las subgerentes
Avez-vous trouvé cet avis utile ?OuiNonSignaler
5.0
Équilibre vie professionnelle/personnelle
Salaire/Avantages sociaux
Sécurité de l'emploi/Évolution de carrière
Direction
Culture d'entreprise
Great store
Sales Associate (ancien employé) –  Atlantic City, NJ16 janvier 2020
I work for the company for 8 yrs I love it so much one of my favorite jobs great people I worked thru those yrs.. pandora as a company they treat you well... and the customers I feel in love with because you can create a beautifu monumental l story with..
Avez-vous trouvé cet avis utile ?OuiNonSignaler
1.0
Équilibre vie professionnelle/personnelle
Salaire/Avantages sociaux
Sécurité de l'emploi/Évolution de carrière
Direction
Culture d'entreprise
Stay away
Sales Assistant (ancien employé) –  Dublin16 janvier 2020
The hardest place ever to work. No work/life balance. All the company cares about is targets and KPIs. YOU are the last thing they think about. Not paid enough for the stress your put under
Avez-vous trouvé cet avis utile ?OuiNonSignaler
5.0
Équilibre vie professionnelle/personnelle
Salaire/Avantages sociaux
Sécurité de l'emploi/Évolution de carrière
Direction
Culture d'entreprise
Outstanding workplace.
Sales advisor (ancien employé) –  King's Lynn, Norfolk16 janvier 2020
Each shift I learnt something new, always benefitting me in positive ways, teaching me the ins and outs of retail life. My work team were always friendly and fun. The hardest parts were the busy days however they were not less annoyance
Points positifs
salary, brilliant work team
Points négatifs
Only a Christmas temp job
Avez-vous trouvé cet avis utile ?OuiNonSignaler
5.0
Équilibre vie professionnelle/personnelle
Salaire/Avantages sociaux
Sécurité de l'emploi/Évolution de carrière
Direction
Culture d'entreprise
Fast Paced and Target Driven
Retail Manager (ancien employé) –  Nuneaton, Warwickshire16 janvier 2020
I worked at Pandora for just over 2 years, started at ASM and moved to SM and it was a brilliant place to work. You need to be willing to put in the hours especially around Christmas and mothers Day, but pay was good and area manager very supportive. I only left due to no more progression in my franchise, once i hit store manger but if i was in a bigger franchise more opportunities might have been there. Great Jewellery to sell and i got to be creative with advertising too.
Points positifs
Discounts
Points négatifs
Working at Christmas
Avez-vous trouvé cet avis utile ?OuiNonSignaler
1.0
Équilibre vie professionnelle/personnelle
Salaire/Avantages sociaux
Sécurité de l'emploi/Évolution de carrière
Direction
Culture d'entreprise
Do not apply to work here! You can do so much better!
Casual Sales Assistant (ancien employé) –  Sylvia park/ Manukau/ Newmarket14 janvier 2020
Got hired recently and have quit after working there for less than a month.
There are too many things wrong with this company and management.
Cons:
- No commission (over worked and underpaid)
- Rude/ unhelpful colleagues
- Poor management (they have favourites and are rude to Casual staff)
- Bad working hours (forced to work 15 days in a row during Christmas)
- No Christmas party and not even a thank you email for slaving our guts
- No breaks (some days I worked 6 hours in a row)

Felt undervalued as managers take days to reply to emails/ text messages and don't care for the wellbeing of staff. Heard from my colleagues managers ghost you after the christmas period and don't even tell casual staff if they can continue their contract or not or thank them.

The only enjoyable part of this job is the customers and going home time.
Trust me, apply for a different company. The pay isn't worth the troubles.
Avez-vous trouvé cet avis utile ?OuiNonSignaler
4.0
Équilibre vie professionnelle/personnelle
Salaire/Avantages sociaux
Sécurité de l'emploi/Évolution de carrière
Direction
Culture d'entreprise
Competitive nature.
Sales Associate (employé actuel) –  Pandora14 janvier 2020
Learned a lot about customer service. Verbal communication skills necessary. At times stressful, overall good experience. Nice management team. Considerate of hours.
Points positifs
Discount
Points négatifs
Pay
Avez-vous trouvé cet avis utile ?OuiNonSignaler
2.0
Équilibre vie professionnelle/personnelle
Salaire/Avantages sociaux
Sécurité de l'emploi/Évolution de carrière
Direction
Culture d'entreprise
Verkoop van Pandora sieraden
Sales Representative (ancien employé) –  Eindhoven14 janvier 2020
Door de verkoop van de bedels, kun je een band op bouwen met je klanten en leer je ze ook beter kennen.
Via online trainingen leer je meer over de sieraden.

Waardering en een vast contract hoef je niet te verwachten.
Avez-vous trouvé cet avis utile ?OuiNonSignaler
4.0
Équilibre vie professionnelle/personnelle
Salaire/Avantages sociaux
Sécurité de l'emploi/Évolution de carrière
Direction
Culture d'entreprise
Enjoyed
Assistant Manager (ancien employé) –  New York, NY13 janvier 2020
I love working for the company. It was definitely one of the better working experiences, we had a great team and the company owner was very supportive.
Avez-vous trouvé cet avis utile ?OuiNonSignaler
1.0
Équilibre vie professionnelle/personnelle
Salaire/Avantages sociaux
Sécurité de l'emploi/Évolution de carrière
Direction
Culture d'entreprise
Pandora do not care about you
Assistant Manager (ancien employé) –  Ireland13 janvier 2020
No matter how hard you work Pandora do not care. People who are unqualified end up in their positions. They do not care about your mental health or you as a person.
Avez-vous trouvé cet avis utile ?Oui 1NonSignaler
Page attribuée

Vous souhaitez en savoir plus sur le travail dans cette entreprise ?

Posez une question au sujet du travail chez Pandora Jewelry ou de leurs entretiens d'embauche. Notre communauté est prête à vous répondre.

Poser une question

Note globale

3.6
D'après 1'442 avis
5471
4416
3286
2115
1154

Notes par catégorie

3.5Équilibre vie professionnelle / personnelle
3.3Salaire/Avantages sociaux
3.0Sécurité de l'emploi/Évolution de carrière
3.2Direction
3.5Culture d'entreprise